Od 7.6 do 15.6 je kamenná prodejna ZAVŘENÁ, nakupovat můžete on-line.

Jízdní kolo MAYO e-XR STORM TOUR TREK

Kód: EXRSTTT22_19CC EXRSTTT22_16CC EXRSTTT22_19S EXRSTTT22_16S Zvolte variantu
Neohodnoceno
Značka: MAYO
51 229 Kč
Skladem Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Barva
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
ELEKTROKOLO ve velikosti 28 ", dojezd 35 -120 km, baterie Li-ion 36V/14 Ah integrovaná v rámu kola, integrovaný středový motor BAFANG 36V /250W, odlehčený rám (slitina hliníku AL6061), přední odpružená vidlice SUNTOUR NVX zdvih 100 mm zamykaní na řídítkách, 9 převodů, SHIMANO HYDRAULIC DISC brzdy, dvojité ráfky, pláště CST. Hmotnost 23,2 kg.

Detailní informace

Detailní popis produktu

ELEKTROKOLO ve velikosti 28 ", dojezd 35 -120 km, baterie Li-ion 36V/14 Ah integrovaná v rámu kola, integrovaný středový motor BAFANG 36V /250W, odlehčený rám (slitina hliníku AL6061), přední odpružená vidlice SUNTOUR NVX zdvih 100 mm zamykaní na řídítkách, 9 převodů, SHIMANO HYDRAULIC DISC brzdy, dvojité ráfky, pláště CST. Hmotnost 23,2 kg.

Elektrokolo MAYO e-XR STORM  s motorem BAFANG 36V/250W integrovaným ve středu rámu , akumulátor v rámu kola, LCD displey s ukazatelem cyklo funkcí, nastavením stupněm podpory v 6 ti úrovních. Podle nastaveného stupně podpory elektrokolo dávkuje kroutící moment až do rychlosti 25 km/h. Na jedno nabití je dojezd 35 až 120 km v závislosti na použitém akumulátoru, profilu tratě, hmotnosti a asistence jezdce, a nastaveného stupně podpory. akumulátor , 36V/14 Ah, Elektrokolo vyhovuje normě STN EN 15 194, tzn. že je možné ho provozovat na pozemních komunikacích bez nutnosti řidičského průkazu a jiných dokladů.

Ovládaní elektrokola MAYO e-XR STORM je velmi jednoduché, pokud začne jezdec otáčet pedály směrem vpřed, pohybový senzor spustí motor a podle nastaveného stupně podpory dávkuje energii do motoru, čím výrazně pomáhá při jízdě. Po rovině je možné udržovat elektrokolo mayo v jízdě jen pomalým otáčením pedálů tak, aby snímač pohybu pedálů nepřetržitě udržoval motor v chodu. Max. rychlost se dá ovlivnit nastavením vhodného stupně podpory od cca. 15 km/h až do max. rychlosti v šesti stupních. Při jízdě do kopce elektropohon výrazně pomáhá překonat stoupání, při strmějších stoupáních je však potřeba dodávat energii šlapáním i když v podstatně menší míře, než na běžném jízdním kole.

Rám: Aluminium AL6061, TIG welding, vnútorné vedenie káblov, integrované hlavové zloženie
Vidlica: SUNTOUR NVX, zdvih 100mm
Motor: BAFANG M500 stredový motor. Max výkon 250W, krútiaci moment 95Nm. Motor je vybavený trozným snímačom - podľa prítlaku jazdca na pedále dávkuje krútiaci moment a výkon.
Akumulátor: 36V/14Ah (500wh) integrovaný v spodnej rámovej rúre. Články LG CR18650, BMS s ochranou proti podvybitiu,
nabíjačka 42V/3A - doba nabíjania 2-6hod podľa stupňa vybitia akumulátora.
Predný menič: -
Predný náboj: AL RU
Zadný menič: SHIMANO ALTUS
Zadný náboj: AL RU Cassete
Radenie: SHIMANO SLM2010-9
Ráfiky: M.A.T.E. DWR-20D
Kazeta: SHIMANO CSHG2009
Plášte: CST CST TRAVELLER 700 x 40C
Reťaz: SHIMANO CNE6070
Výplet: Stainless CZ 2,0mm
Kľuky: BAFANG ALLOY
Hlavové.zloženie: Cartridge integrované
Pedále: AL body/AL cage
Riadidlá: M.A.T.E. AL Oversize 780mm
Stredové zloženie: -
Predstavec: M.A.T.E .Oversize AL
Brzdy: SHIMANO MT200
Sedlovka: M.A.T.E. AL 27,2/350mm
Počet prevodov: 9
Sedlo: M.A.T.E.competition
Hmotnosť: 23,2kg
Rukoväte: SILICON 130mm

Upozornenie: Vzhľadom na situáciu s nedostatkom komponentov sa špecifikácia môže zmeniť.

Dojezd elektrokola MAYO e-XR STORM závisí na výškového profilu tratě, hmotnosti jezdce a jeho podpory, nastaveného stupně podpory motoru, povětrnostních podmínkách a pod. Elektrokolo mayo není vhodné používat na mokré vozovce, za deště nebo sněhu. Při teplotě pod 5°C má baterie sníženou kapacitu o cca. 20%. Baterie se nabíjí dodávanou automatickou nabíječkou. Dobíjecí cyklus trvá max. 7 hodin (při úplném vybití baterie). Při provozu elektrokola MAYO e-XR STORM je vhodné dobíjet baterii co nejčastěji, časté hluboké vybíjení má za následek snížení životnosti baterie. Ideálně je dobit baterii po každé jízdě, nebo v případě kratších úseků vždy když úroveň nabití klesne pod 50%. Baterie je možné nabíjet přímo na elektrokole, nebo mimo odděleně. V případě dlouhodobého uskladnění baterie bez používání je třeba baterii nabít na cca. 50-60% kapacity a udržovat v teplotním rozsahu 15-20°C.

Doplňkové parametry

Kategorie: CROSS, TREK elektrokolo
Ročník: 2024
Veľkosť kolies: 28"

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:
×